Milka wprowadza nowy sposób na uczestnictwo dzieci z wadami wzroku w tradycyjnych poszukiwaniach jajek wielkanocnych.
Dzięki innowacyjnemu rozwiązaniu jaki jest „Beeping Bunny”, wszystkie dzieci będą mogły wziąć udział w zabawie w zbieranie jajek wielkanocnych, a w szczególności te, które na co dzień borykają się z problemem niedowidzenia.
„Beeping Bunny pokazuje, że zawsze istnieje możliwość, aby uczynić każdą chwilę nieco bardziej delikatną. Mieliśmy szczęście współpracować z wspaniałymi partnerami w Milka, którzy wierzą w to samo i zawsze dążą do tego, aby to możliwe. Widząc, jak duża różnica została dokonana w życiu dzieci w tym czasie Wielkanocy, jesteśmy zadowoleni nie tylko zawodowo, ale także osobiście” – powiedział David Krueger, dyrektor kreatywny w David Madrid.
Aby zaznaczyć wprowadzenie nowego produktu, Milka nagrała film, w którym dzieci z wadami wzroku korzystają z Beeping Bunny po raz pierwszy, wykorzystując dźwięk do znalezienia ukrytych niespodzianek.